WFU

2016/02/16

愛在週末邂逅時/ Weekend (2011) : Is it really wrong that I find the whole orphan thing pretty sexy...


Glen: Is it really wrong that I find the whole orphan thing pretty sexy?
我覺得你當孤兒非常性感有錯嗎?

Russell: O my god. What's wrong with you?
我的老天,你有毛病嗎?

Glen: Sorry, I think it's the weed!
抱歉,我吸太多菸了!

Russell: Are you serious... Are you laughing at my childhood tragedy?
你認真的嗎...你在嘲笑我的悲慘童年?

Glen: I just got an image of you as Oliver with Mr Bumble!
我只是在想你像孤雛淚男主角乞討時的畫面!

- 愛在週末邂逅時/ Weekend (2011)


這兩個人講話怎麼可以這麼白癡又這麼甜...
另類的調情方式

沒有留言:

張貼留言