WFU

2019/02/07

蜘蛛人:新宇宙/Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) : I don't always do what you need me to do...


Look, sometimes... people drift apart, Miles. And I don't want that to happen to us, okay? Look, I know I don't always do what you need me to do or say what you need me to say, but I... I see this... this spark in you, it's amazing, it's why I push you. But it's yours, and whatever you choose to do with it, you'll be great. Look; call me when you can, okay? I love you. You don't have to say it back, though.
聽我說,有時候...人們會漸漸疏遠。而我不想這也發生在我們身上,好嗎?聽好,我知道我不總是做你需要我做的事,或說你需要我說的話,可是我...我看見...你內心的火花,相當驚人,這就是為什麼我要對你嚴格的原因。但這力量是你的,無論你選擇甚麼來使用它,你都能好好表現。聽著,等你好點時打給我,可以嗎?我愛你,但你不必說你也愛我。

- 蜘蛛人:新宇宙/Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018)


沒有留言:

張貼留言