WFU

2017/02/12

夢露與我的浪漫週記/My Week with Marilyn (2011) : Here's what I remember most...


Here's what I remember most: her embrace. Her belief in me. And the joy she gave. That was her gift. When I think of her now, I think of that time when a dream came true. And my only talent was not to close my eyes.
這是我記得最深的印象:她的擁抱、她的信任、她給予的快樂,是她的禮物。當我現在想起她時,我想起那段美夢成真的時光,而我唯一的才華就是看著它。

- 夢露與我的浪漫週記/My Week with Marilyn (2011)


沒有留言:

張貼留言