WFU

2015/08/26

八月心風暴/August: Osage County(2013) : I don't need your help. I have got myself...


I don't need your help. I have got myself... I know how this goes.Once all the talking is threw, people just go back to their own nonsense. I know that so, don't worry about me. I will manage.
我不需要你幫忙。我自己可以處理...因為我知道接下來會怎麼樣。當事情都過去後,他們就會回去管自己的蠢事。我很清楚這種事,所以別擔心我。我會熬過去。

- 八月心風暴/August: Osage County(2013)


這是整齣戲裡最不mean的一句話...
看完後我覺得我們家相處和諧很幸福! 


沒有留言:

張貼留言