WFU

2015/07/27

黑魔女:沉睡魔咒 / Maleficent (2014) : I will not ask your forgiveness



 I will not ask your forgiveness because what I have done to you is unforgivable. I was so lost in hatred and revenge. Sweet Aurora, you stole what was left of my heart. And now I have lost you forever. I swear, no harm will come to you as long as I live. And not a day shall pass that I don't miss your smile.
我不奢求妳的原諒,因為我在妳身上犯的錯無法饒恕。我在憤恨與復仇間迷失了。親愛的公主,你偷走了我心中剩餘的愛,現在我卻永遠失去你。我向你發誓,只要我還活著,我絕不讓你受到任何一點傷害;而我也不會在接下來的日子裡遺忘你的笑容。

- 黑魔女:沉睡魔咒 / Maleficent (2014)



心得一:公主小時候超可愛!
心得二:安潔莉娜裘莉太瘦了...
心得三:迪士尼最近拍的電影男人戲份越來越少。
心得四:黑魔女最後穿褲裝好帥!
心得五:烏鴉少年和公主比較像一對。
心得六:母愛萬歲!!!
心得七:我發現三仙子有一位是哈利波特的恩不里居教授!

沒有留言:

張貼留言